GuidePedia

0
Happy Valentines Day Message 2015 Wishes quotes In French: we romantic Valentines Day Message in French language for you friends. If you are finding some new and interesting data related to valentines day for celebrate it then you are at right place. On this day everyone wants to wish each other for sharing their happiness, so if you are also finding some wishes message to with your love and friends who is living out of country then download it from our site special Valentines Day Message French. 

Happy Valentines Day Message 2015 Wishes *quotes In French*

Happy Valentines Day Quotes In French

Je t'aime
  Tu es mon homme/ma femme
 Faites Je Vous Aime Parce Que Vous Êtes Beaux, Ou Est-Ce Que Vous Êtes Beaux Parce Que Je Vous Aime ? 
  Je veux être avec toi.

 En sa beaute git ma mort et ma vie
 Il Faut Que Je La Voie Et Lui Tend A Mon Coeur.Je L'aime Au Point De Foudre Et Je Ne Peut Pas Continuer A Être SAparA D'elle.Si Elle Me N'aimerait Plus.Je N'aurais Plus Rien A Faire Sur Terre. 
e jour de la Saint-Valentin nous pensons à ceux
Qui font nos vies précieuses,
Ces charmants, des gens sympathiques qui
Nous pensons avec un sourire.
J’ai la chance de vous le savez,
C’est pourquoi je tiens à dire,
Pour une personne rare et spéciale:
Bonne Saint Valentin

Valentines Day French Wishes

This site will provide you all quotes in French which can be sending to your English friends to make happy. Don’t let go this day and do something new for your friends. You can also use some images for describing your strong love for showing your strong friendship with the help of our site Happy Valentines Day quotes In French. This site will provide you high quality of data which is totally free for you.
pour ma chérie XXX
Vous embrassé mes lèvres et je me suis senti un flottement dans mon cœur,
Vous avez touché ma main et allumé une étincelle dans mon corps,
Vous regarda dans les yeux et vu directement dans mon âme,
Vous mettez vos bras autour de moi et j’étais enfin au complet.
Bonne Saint-Valentin!



 

J’ai demandé à Dieu une fleur, il m’a donné un bouquet
J’ai demandé à Dieu d’une minute, il m’a donné un jour
J’ai demandé à Dieu de l’amour vrai, il m’a donné que trop
J’ai demandé à un ange et il m’a donné vous.
Bonne Saint-Valentin!

Tenez-moi dans tes bras et ne jamais me laisser aller.
Embrassez-moi sur mes lèvres, mais, si douce et lente.
Dis-moi que tu m’aimes, mais seulement si elle est vrai.
Maintenant, laissez-moi vous dire quelque chose. Je suis tellement en amour avec vous!


HappyValentines Day Images In French is available on ours site for making your friends and allies happy. You can make them glad by using our site data. By messaging them you can be show them that you love them and never forget. Show them that distance would can’t change your love for them. So send them great message with the help of our site loving Valentines Day  french Wishes quotes.

Post a Comment

 
Top